SÜLEYMANİYE YÜKSEKÖĞRENİM ERKEK ÖĞRENCİ YURDU

SÜLEYMANİYE ERKEK ÖĞRENCİ YURDU BAŞVURULARI TAMAMLANMIŞTIR.!

 

İlim Yayma Vakfı, kurulduğu günden bugüne yarım asırdır ilmin yayılması gayesiyle ülkemizin akademik camiasına çok sayıda ilim adamı kazandırmış, eğitimin her kademesinde gerçekleştirdiği yatırım ve faaliyetlerle “güzel insan” yetiştirmeyi hedeflemiştir. Bu düsturla hizmetlerine devam eden vakfımız, 2021 yılında hizmete başlayan Vefa Lisansüstü Yükseköğrenim Erkek Öğrenci Yurdu ile Vefa’da toplamda 200 kişilik kapasite ile hizmete devam etmektedir. 

BAŞVURU ŞARTLARI

 

  1. Yalnızca İstanbul’da bulunan üniversitelerde lisans (Hukuk) ve lisansüstü öğrencileri başvuru yapabilir.
  2. Başvuru durumunda olan öğrencinin 2004 ve sonrası doğum tarihli olması gerekmektedir.
  3. Ailesinin İstanbul dışında ikamet etmesi gerekmektedir.
  4. Yalnızca Hazırlık, 1. Sınıf ve 2. Sınıf öğrencileri başvurabilir.
  5. Başvurda bulunan öğrencilerin alttan dersi olmaması gerekmektedir.
  6. İstenen bilgi, belge ve güncel biyometrik veya vesikalık fotoğrafınızı yükleyerek başvuru işlemini tamamlamanız gerekmektedir.
  7. Başvuru işleminizin başarılı olduğunu bildiren e-posta, kaydetmiş olduğunuz e-mail adresinize gönderilecektir.. (Güncel e-mail adresinizi kullanmanız gerekmektedir)
  8. Başvuru işlemi tamamlandıktan sonra iptal veya değişiklik işlemi öğrenci tarafından yapılamamaktadır.
  9. Aynı T.C kimlik numarası ve cep telefonu ile birden fazla başvuru yapılamamaktadır.

 

YURT KABUL SÜRECİ 

  • Başvurusu alınan öğrencilerin mülakatları, iletişim bilgileri üzerinden aşağıda belirtilen mülakat tarihi aralığında randevusu verilir.
  • Mülakatlar, verilen randevu tarihi ve saatinde genel merkez binamızda yüzyüze olarak gerçekleştirilir.
  • Yurt yerleştirmeleri aşağıdaki öncelik sıralaması dikkate alınarak yapılmaktadır.
  • Önceki yıl yurtta kalmış,  yurt kurallarına uyan ve yurt faaliyetlerine düzenli katılan öğrenciler
  • Yurt mülakatından geçen öğrenciler

NOT 1: Disiplin cezası alan öğrenci yurda kabul edilemez.

YURT BAŞVURU SÜRECİ

  • Başvuru sonuçları e-posta ve sms olarak tarafınıza gönderilecektir.
  • Yurda kabul edilen öğrencilere ödeme bilgileri SMS ile iletilir.
  • Ödeme takviminde belirtilen tarihlerde OTS (Okul Taksit Sistemi) işlemlerini gerçekleştirdikten sonra yurda kaydı gerçekleştirilir.
  • Kabul edilen öğrencilerden, yurt yerleşimi sırasında başvuru sisteminde  yüklemiş oldukları kayıt evrakları elden teslim alınır.

 

2024-2025 YURT BAŞVURU TAKVİMİ
 

Üniversiteye Yeni Kayıt Olacak Öğrenciler İçin Başvuru Takvimi :

(ÖSYM sonuç takvimine göre tarihler değişiklik gösterebilir.)

Yurt Ön Başvuru: 14 - 21 Ağustos 2024 (Saat 23:59)

Başvuruların Değerlendirilmesi: 24 - 25 Ağustos 2024  

Mülakat Süreci: 26 Ağustos – 04 Eylül 2024

Sonuçların İlan Edilmesi: 05 Eylül 2024

Ödeme Takvimi: Yurt OTS (Okul Taksit Sistemi) işlemleri 5 Eylül – 6 Eylül arasında yapılacaktır. Konaklama hakkı kazanan öğrenci OTS (Okul Taksit Sistemi)  işlemini gerçekleştirdiği takdirde yurda ön kaydı yapılır. Kesin kayıt durumu öğrencinin aşağıda belirtilen ilgili evraklarını yurt idaresine teslim etmesiyle gerçekleştirilir. Aksi takdirde öğrenci konaklama hakkını kaybeder. 

KESİN KAYIT EVRAKLARI

  • Öğrenci Belgesi
  • T.C. vatandaşları için kimlik kartı fotokopisi (Yabancı uyruklu öğrencilerden pasaport fotokopisi),
  • 3 adet vesikalık fotoğraf,
  • İkametgâh beyanı, (Yabancı Öğrenciler İçin Oturma İzin Belgesi)
  • Adli sicil ve arşiv kaydı belgesi,
  • GSB beslenme ve barınma desteği için öğrenci adına açılmış Ziraat Bankası IBAN numarası (Ziraat Katılım Bankası ve veli adına açılmış hesap numarası kabul edilmemektedir.)
  • Yurt ile ilgili kural ve kararların kabul edildiğine dair imzalı “Hizmet Sunum Taahhütnamesi" (Yurt idaresince evrak teslim zamanında temin edilecektir.)
  • OTS için öğrenci yada velisi adına Albaraka Türk Katılım Bankası’da hesap açılmış olması gerekmektedir.
  • Peşin ödeme yapılacaksa yurt ücretinin ödendiğine dair banka dekontu.
  • Yurda kesin kayıt, yukarıda belirtilen belgelerin yurt yönetimine teslimi ve ilgili taahhütnamenin imzalanması ile gerçekleşir.

NOT: Evrakları tamamlanan öğrencilerin GSB sistemine girişleri yapılacaktır.  Evrakları eksik olan öğrencilerin evrakları tamamlanana kadar GSB sistemine girişleri yapılmayacaktır.Bu sebeple eksik yatan beslenme ve barınma desteğinden kurumumuz sorumlu değildir. (Aşağıda beslenme ve barınma desteği hakkındaki detaylı bilgiyi okuyunuz.)

NOT: Kesin kayıt sırasında yurt yönetimine teslim edilmesi gereken belgelerin her yıl yenilenmesi zorunludur.

 

ÜCRET VE ÖDEME KOŞULLARI

NOT 1: Yurdumuzda konaklayacak her öğrenciye GSB' nin belirlediği standart aylık barınma desteği, vakfımız tarafından 9.000 ₺' ye tamamlanacaktır. (Örneğin GSB beslenme barınma desteğini 7.000 ₺ olarak açıklarsa vakfımız her öğrenciye aylık 2.000 ₺ burs verecektir.) / (Örneğin GSB beslenme barınma desteğini 4.000 ₺ olarak açıklarsa vakfımız her öğrenciye aylık 5.000 ₺ burs verecektir.) 

NOT 2:  GSB öğrencinin yurtta konakladığı gece kadar barınma desteği sağlamaktadır. GSB kendi sağlayacağı destek üzerinden, öğrencinin yurtta kalmadığı günlerin günlük beslenme ücretini kesmektedir. Beslenme ve barınma desteğini en erken 40 gün sonra öğrencinin kendi hesabına yatırmaktadır. 

NOT 3: Vakıf tarafından verilecek destek miktarı öğrencinin yurt programlarına katılım sağlaması ve yurt kurallarına uyması halinde tam olarak ilgili ayın akabinde bizzat öğrencinin hesabına yatırılacaktır. Vakıf tarafından verilecek olan destek bu şartlara uymayan öğrencilerden orantılı şekilde kesilecektir. Yurt programlarına katılım en az %40 olması gerekmektedir.

NOT4: Uluslararası öğrencilerde, toplam ücretin %30'u peşin olarak tahsil edilecektir.

NOT5: Yurdumuza kayıt olan ve ÖSYM yerleştirme başarı sıralaması ilk 20.000 deki öğrencilerimize aşağıdaki listede belirlendiği şekilde başarı bursu verilecektir.

* 1-1000 içinde yer alanlara 3000₺
* 1001-10.000 içinde yer alanlara 2700₺
* 10.001-20.000 içinde yer alanlara 2400₺

Ödeme Yöntemi

Yurt ücretinizi anlaşmalı olduğumuz Albaraka Türk Bankası üzerinden OTS (Okul Taksit Sistemi) sistemi ile 9 taksite kadar ödeyebilirsiniz. 

Ödemeler 16 Eylül 2024 – 15 Mayıs 2025 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir.

Yurt ücretinin tamamını peşin olarak ödemek isteyenler;

İLİM YAYMA VAKFI İKTİSADİ İŞLETMESİ ‘ne ait ;

Albaraka Türk Katılım Bankası / Fatih Şubesi:  TR93 0020 3000 0272 4119 0000 01

IBAN numaralı hesaba yatırabilirler.

* IBAN Numarasına yapılan EFT / Havaleler de Dekont Açıklamasına 

Vefa Lisansüstü Yurt Ücreti, Öğrencinin Adı Soyadı ve T.C. Kimlik/Pasaport Numarası olmalı,
* Bankadan yapılacak ödeme sistemi seçeneğinde ilgili banka gelir belgesi talep edebilmektedir.

  • Yurda kabul edilmiş ve ödemesini yapmış öğrenci, 16 Eylül tarihinden önce  konaklama hakkından vazgeçerse, yasal mevzuat gereğince ödemiş olduğu ücretin %10'u kesilerek iade edilir. (Yurt yönetimine ayırılış dilekçesi ile bildirmesi gerekmektedir.)
  • Öğrenci eğitim yılı içinde kayıt sildirirse, geriye kalan taksitlerin toplam ücretinin %40’ı tahsil edilir.
  • Örneğin; Toplam 9 taksit ödemesi olan, ayın 25 günü kalan bir öğrencimizden o ayın taksiti tam ücret olarak ve kalan toplam taksit ücretinin %40’ı tahsil edilir.

NOT 1: 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı 16 Eylül 2024 – 16 Haziran 2025 tarihlerini kapsamaktadır ve toplam ücret 9 taksit şeklinde alınacaktır. Aylık taksit tutarı 15.000₺ olup toplamda 135.000₺ alınacaktır. 

NOT 2: 16 Haziran tarihinden sonrası için öğrenci konaklamaları yaz dönemi ücretlendirmesine tabidir.(Yaz dönemi ücreti haziran ayı sonunda ilan edilecektir.)

İLETİŞİM

Vefa Lisansüstü Erkek Öğrenci Yurdu: +90 212 511 22 90

Whatsapp: +90 533 069 02 50

İlim Yayma Vakfı, İYV
Molla Hüsrev Mahallesi, Akifpaşa Sokak No: 6-12 34093 Vefa - Fatih / İSTANBUL
Telefon: +90 212 511 22 90 E-Posta: [email protected]